comm he
      • Home
      • Programs of Study
        • BA Program
        • MA Program
        • PhD Program
      • Faculty & Staff
        • Faculty
        • Staff
        • Adjunct Faculty
        • Doctoral Students
        • Research MA graduates
      • Research
        • Grants & Publications
        • Colloquium
        • Research Authority
        • Research Groups
          • Unplugged
      • News & Events
        • News
        • Events
        • Colloquium
        • Facebook
        • Twitter
      • Contact Us

      Select your language

      • עברית
      • En

      סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה

      שם הסמינר: סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה

      נקודות: 4 נק'

      מרצה: ד"ר נורית טל אור

      מספר קורס: 01.ב.208.3275

      יום ושעה: יום ראשון 14-18

      קישור לסילבוס

      הסמינר יעסוק בהיבטים שונים של הפסיכולוגיה של תקשורת ההמונים והתקשורת הבין אישית. הסמינר יתמקד במחקרים ובתיאוריות המתייחסים בין השאר להזדהות ויחסים פארה-חברתיים עם דמויות טלוויזיוניות, היסחפות אל תוך עלילה והשלכותיה, אפקט האדם השלישי, חשיפה עצמי וניטור עצמי, ניהול רושם ותפיסה חברתית. במהלך הקורס יבצעו הסטודנטים מחקר עצמאי ומקורי בעל אוריינטציה כמותית.

       

      תקשורת ביחסים בין אישיים

      שם הסמינר: תקשורת ביחסים בין אישיים

      נקודות: 4 נק'

      מרצה: ד"ר נורית טל אור

      מספר קורס: 01.ב.208.3272

      יום ושעה: יום ראשון 10-14

      קישור לסילבוס

      הסמינר יעסוק בנושאים מרכזיים שונים בתחום התקשורת הבין אישית. תבחן התקשורת הבין אישית בשלבים שונים של התפתחות מערכת יחסים בסוגים שונים של מערכות יחסים ובתרבויות שונות. דרישות: קריאה שוטפת של החומר הגשת שאלות לדיון השתתפות פעילה רפרט ועבודה סמינריונית.

      תקשורת כלכלית

      שם הסמינר: תקשורת כלכלית

      נקודות: 4 נק'

      מרצה: ד"ר רועי דודזון

      מספר קורס: 01.א.208.3259

      יום ושעה: יום חמישי 8-12

      שעת קבלה: 

      קישור לסילבוס

      סמינר זה יעסוק בייצוגים השונים של עולמות כלכליים-עבודה, צרכנות, שווקים פיננסיים, מדע וטכנולוגיה- באמצעי התקשורת ובזירות תרבותיות אחרות.  על רקע התנודות הכלכליות החריפות שחווה העולם בשנים האחרונות, מתגברת הבולטות והחשיבות של עיתונות כלכלית וזירות תקשורת אחרות כגורמים מרכזיים בהשפעה על התנהגות פוליטית וכלכלית והבנייה של מציאות כלכלית.  סמינר זה יעסוק בעיתונות כלכלית ובאתרי תקשורת אחרים (למשל, קולנוע) שעוסקים בייצוג של מוסדות ותהליכים כלכליים, ויורכב מארבעה חלקים: בחלק הראשון נציג כמה רעיונות יסודיים מתחום הסוציולוגיה הכלכלית. תחום זה שואף להדגים שמערכות כלכליות וההתנהגות הכלכלית של היחיד אינן מתקיימות בתוך ריק, אלא מושפעות מההקשר החברתי שלהן.  לא נדרש ידע מוקדם בכלכלה כדי להשתתף בסמינר. מטלות: השתתפות פעילה ועבודה.

      תרבות עממית ותקשורת

      שם הסמינר: תרבות עממית ותקשורת

      נקודות: 4 נק'

      מרצה: ד"ר עוזי אלידע

      מספר קורס: 01.א.208.3135

      יום ושעה: יום שני 14-18

      שעת קבלה: 

      קישור לסילבוס

      מטרת הסמינר לבחון את התיאוריות השונות בתחום התרבות העממית והעיתונות העממית (קולטורליזם, מרכסיזם ואסכולת פרנקפורט, סטרוקטורליזם ופוסט סטרוקטורליזם, לימודי תרבות, פוסט-מודרניזם) וליישם את התיאוריות לחקר עיתונות עממית היסטורית ועכשווית תוך בחינה משווה בין עיתונות ישראלית, אמריקאית, בריטית וצרפתית. חובות הקורס: קריאה שוטפת, רפרט, עבודה.

      Department of Communication, University of Haifa | Department address: Room 9309, 9th floor Rabin Building, University of Haifa, 199 Aba Khoushy Ave., Mount Carmel, Haifa 31905 | Phone: 04-8249283 | Fax: 04-8249120 | e-mail: nnathan@univ.haifa.ac.il |

      © COPYRIGHT צוות מחשוב מדעי החברה 2024. DESIGN & DEVELOPMENT BY FACULTY OF SOCIAL SCIENCE

      Home_EN

      • Home
      • Programs of Study
        • BA Program
        • MA Program
        • PhD Program
      • Faculty & Staff
        • Faculty
        • Staff
        • Adjunct Faculty
        • Doctoral Graduates
        • Doctoral Students
      • Research
        • Grants & Publications
        • Colloquium
        • Research Authority
      • News & Events
        • News
        • Events
        • Colloquium
        • Facebook
          • Twitter
      • Contact Us