שכנוע וניהול רושם - קורס מקוון
שם הקורס: שכנוע וניהול רושם
נקודות: 4 נק'
מרצה: ד"ר נורית טל אור
מספר קורס: 01.ק.208.2028
יום ושעה: קורס מקוון
שם הקורס: שכנוע וניהול רושם
נקודות: 4 נק'
מרצה: ד"ר נורית טל אור
מספר קורס: 01.ק.208.2028
יום ושעה: קורס מקוון
שם הקורס: תקשורת ביחסים בין אישיים נקודות: 2 נק' מרצה: ד"ר נורית טל אור מספר קורס: 01.ב.208.2024 יום ושעה: יום ראשון 10-14 קישור לסילבוס מיועד לתלמידי שנה ג' בלבד. כ-6 מפגשים בסמסטר ב'. פרטים נוספים יינתנו בשיעור הראשון. |
שם הקורס: בין הדפוס לדיגיטל נקודות: 4 נק' מרצה: ד"ר אורן מאיירס מספר קורס: 01.ב.208.2190 יום ושעה: יום רביעי 12-16 מטרת הקורס היא להעניק לסטודנטים כלים לניתוח של תוצרים חדשותיים, הנסמך על הבנת היבטיה השונים של העבודה העיתונאית. חומר הקריאה בקורס משלב מאמרים תיאורטיים המנתחים וממשיגים את העבודה העיתונאית; מאמרים שכתבו עיתונאים אודות עבודתם שלהם ושל עמיתים; וחומר עיתונאי ראשוני – כתבות מן העיתונות המשודרת, המודפסת והמקוונת. הסטודנטים בקורס ינתחו את כל החומרים הללו מתוך ניסיון להבין את האופן שבו עיתונאים תופסים את עבודתם, במקביל לאופנים בהם אקדמאים ופרשנים אחרים מבינים ומנתחים עבודה זאת. חישוב הציון הסופי בקורס: נוכחות בשיעורים, השתתפות פעילה בדיונים, הגשת תגובות למאמרים: 15%, ניתוח ראשון של סיקור חדשותי: 10%, ניתוח שני של סיקור חדשותי: 10%, מבחן מסכם: 65%. |
שם הקורס: פרקטיקום- יימסרו פרטים בהמשך נקודות: 2 נק' או 4 נק' מרצה: ד"ר אורן מאיירס מספר קורס: 01.א.208.2900 - סמס' א' 01.ב.208.2900 - סמס' ב' 01.א.208.2901 - שנתי סמס' א' 01.ב.208.2900 - סנתי סמס' ב' יום ושעה: ראשון 16-18 קישור לסילבוס
במסגרת הפרקטיקום יעבדו הסטודנטים באחד ממגוון ארגונים שעוסקים בתחומי התקשורת השונים על פי המלצת החוג. מחויבות הסטודנט למקום העבודה היא בהיקף 3 שעות בשבוע. כמו כן תתקיימנה מספר פגישות בסמסטר במסגרת קבוצות דיון מונחות באוניברסיטה. הרישום לפרקטיקום יעשה רק לאחר שהסטודנט יתקבל לאחד מהארגונים שנמצאים ברשימה המפורסמת בלוח המודעות של החוג. |
שם הקורס: סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה של התקשורת נקודות: 2 נק' מרצה: ד"ר נורית טל אור מספר קורס: 01.ב.208.2025 יום ושעה: יום ראשון 14-18 קישור לסילבוס מיועד לתלמידי שנה ג' בלבד. כ-6 מפגשים בסמסטר ב'. פרטים נוספים יינתנו בשיעור הראשון.
|