comm he
      • Home
      • Programs of Study
        • BA Program
        • MA Program
        • PhD Program
      • Faculty & Staff
        • Faculty
        • Staff
        • Adjunct Faculty
        • Doctoral Students
        • Research MA graduates
      • Research
        • Grants & Publications
        • Colloquium
        • Research Authority
        • Research Groups
          • Unplugged
      • News & Events
        • News
        • Events
        • Colloquium
        • Facebook
        • Twitter
      • Contact Us

      Select your language

      • עברית
      • En

      סדנת שיווק ופרסום בניו מדיה

      שם הסדנא: סדנת שיווק ופרסום בניו מדיה
      מרצה: עידן וקנין
      מספר הקורס: 208.2244 – 2 נק' לתלמידי שנה ג' בלבד, 208.1227 – 1 נק' לתלמידים שנים א'-ב'.
      יום ושעה: יום שלישי 8-10

      שיווק

      שם הסדנא: שיווק

      מרצה: ד"ר יוסי מלמד

      מספר קורס: 01.א.208.2208- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.א.208.1220- 1 נק'.

      יום ושעה: יום  ראשון 8-10

      קישור לסילבוס

      מטרת הקורס: חשיפה לעולם השיווק והכרת התחומים  המרכזיים בהם עוסק השיווק. נושאי הלימוד: מהות השיווק  "איכות השירות" ומרכיבי תמהיל השיווק מנקודת מבט מעשית. דרישות: השתתפות בשיעורים,  הגשת מטלות שוטפות,  הצגת מכירה אישית באמצעות טלוויזיה במעגל סגור, והגשת תרגיל מסכם בזוגות.

      רדיו

      שם הסדנא: רדיו

      מרצה: גב' מיכל אבן

      מספר קורס: 01.א.208.2219- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.א.208.1200- 1 נק'

      יום ושעה: יום שלישי 14-16

      קישור לסילבוס


      מטרת הקורס להכיר לסטודנטים את העבודה ברדיו ותפקידיה השונים. לימוד החומר התיאורטי והתנסות בו  דרך תרגילים. דרישות: נוכחות  השתתפות  הגשת תרגילים.

      מבוא לשיווק באינטרנט

      שם הסדנא: מבוא לשיווק באינטרנט

      נקודות: 2 נק'

      מרצה: גב' ענבר בזק

      מספר קורס: 01.ב.208.2226- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.ב.208.1222- 1 נק' 

      יום ושעה: יום שני 16-18

      שעת קבלה:

      קישור לסילבוס

      הקורס עוסק בהשפעת האינטרנט על עולם השיווק והפרסום ומתמקד בהכרות עם כלים לשיווק באינטרנט. במהלך הקורס יתנסו הסטודנטים בכלים מעשיים של שיווק באינטרנט כולל גיבוש אסטרטגיה שיווקית באינטרנט, בניית תוכנית שיווק וישום שלה בכלים אינטרנטיים מגוונים. בנוסף,  נצפה וננתח קמפיינים שיווקיים בולטים שבוצעו באמצעות כלים אינטרנטיים ונבחן תהליכים חברתיים ופוליטיים שהונעו באמצעות קמפיינים באינטרנט. מטלות הקורס: הגשת 2 עבודות אישיות וביצוע מטלה קבוצתית – הקמת אתר, קבוצה בפייסבוק וביצוע קמפיין לקידום האתר. הציון יהיה שקלול של ציוני המטלות הקבוצתיות והאישיות.

      צילום עיתונאי

      שם הסדנא: צילום עיתונאי

      מרצה: מר יאיר גיל

      מספר קורס: 01.א.208.2227- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.א.208.1223- 1 נק'

      יום ושעה: יום שני 8-10

      קישור לסילבוס

      סדנת צילום עיתונאי עוסקת בתיעוד חזותי של אירועים והתרחשויות בעלי אופי חדשותי, בצד נגיעה בצילום מגזיני, לעיתים מבוים. הסדנה מקנה הכרות עם מושגי יסוד בצילום, עומדת על סוגיות כמו נקיטת עמדה בדיווח המצולם ומעורבות הצלם בסצינה ומבססת כלים לניתוח ומיון תמונות. הסדנה בוחנת את הצילומים המתפרסמים בעיתונות תקופתנו ומעגנת את היצירה העכשווית ברצף הטכני, ההיסטורי האמנותי והתרבותי. המשימות המוטלות על הסטודנטים בעקבות השיעורים מפתחות את מיומנות הפעלת המצלמה, מעודדות את החשיבה הצילומית הגרפית ואת התיעוד שיש לו סיפור ונגיעה אישית של הצלם.

      חשיבה יצירתית וניהול תוכן

      שם הסדנא: חשיבה יצירתית וניהול תוכן

      מרצה: מר ערן הדס

      מספר קורס: 01.ב.208.2233- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.ב.208.1224- 1 נק'

      יום ושעה: יום שני  10-12

      שעת קבלה:

      קישור לסילבוס

      פיתוח מודלים מקצועיים בחשיבה יצירתית, תהליכי סיעור מוחות ויצירת תנאים לחשיבה יצירתית.  עבודה מעשית בפיתוח רעיון גולמי לפורמט טלוויזיוני, תוך הענקת כלים ומיומנויות בניהול ועריכת תוכן. מטלות הסדנה:נוכחות, השתתפות פעילה, הגשת מטלות במהלך הסמסטר, הגשת תרגיל מסכם. 

      אירועים מתקדמים בפרסום

      שם הסדנא: אירועים מתקדמים בפרסום

      מרצה: מר ג'רי ירקוני

      מספר קורס: 01.א.208.2237- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.א.208.1226- 1 נק'

      יום ושעה: יום רביעי 8-10

      קישור לסילבוס

      לימוד יסודות עולם הפרסום, תקשורת שיווקית מיתוג ומדיה תוך מתן הדגש על מגמות חדשות בעולם הפרסום. היכרות של הסטודנטים עם משרד הפרסום, תוך הבנת ההתנהלות השוטפת, ניהול פרזנטציה הכוללת עבודת מיתוג, אסטרטגייה פרסומית וקריאטיב. במהלך הסדנא יוצגו דוגמאות של עבודות מיתוג ופרסומות מהארץ והעולם. בסדנא תשולב עבודה מעשית של ניתוח מקרה עד לשלב של הגשת אסטרטגיה פרסומית וקראטיב. 

      הופעה באולפן טלוויזיה

      שם הסדנא: הופעה באולפון טלוויזיה

      מרצה: מר ערן הדס

      מספר קורס: 01.ב.208.2243- 2 נק' לשנה ג' בלבד, 01.ב.208.1225- 1 נק' 

      יום ושעה: יום שני 8-10

      שעת קבלה:

      קישור לסילבוס

      הקניית כלים וידע מעשי להגשה מקצועית מול המצלמה ומול קהל. הלימוד יעסוק במגוון של תפקידים - מראיינים, כתבים, מנחים וקריינים, ובסגנונות הגשה בתחומי חדשות ואקטואליה, בידור, ספורט, לייף סטייל, מוסיקה וניו מדיה.הסדנה תכלול עבודה באולפן, הופעה מול מצלמה, כללי הופעה נכונה בטלוויזיה, מיומנויות בעבודה על טקסט, הגייה נכונה, תרגול מצבי אילתור, תורת הראיון ומיומנויות מתקדמות אודות הדרך המקצועית 'להחזיק' שידור. 

      Department of Communication, University of Haifa | Department address: Room 9309, 9th floor Rabin Building, University of Haifa, 199 Aba Khoushy Ave., Mount Carmel, Haifa 31905 | Phone: 04-8249283 | Fax: 04-8249120 | e-mail: nnathan@univ.haifa.ac.il |

      © COPYRIGHT צוות מחשוב מדעי החברה 2024. DESIGN & DEVELOPMENT BY FACULTY OF SOCIAL SCIENCE

      Home_EN

      • Home
      • Programs of Study
        • BA Program
        • MA Program
        • PhD Program
      • Faculty & Staff
        • Faculty
        • Staff
        • Adjunct Faculty
        • Doctoral Graduates
        • Doctoral Students
      • Research
        • Grants & Publications
        • Colloquium
        • Research Authority
      • News & Events
        • News
        • Events
        • Colloquium
        • Facebook
          • Twitter
      • Contact Us