ד"ר ולד וסיליו

    vlad


    כתובת דוא"ל: vladv@yvc.ac.il

    נושא עבודת הדוקטורט: תעשיית התרבות הדיגיטאלית בישראל: בחינת הפקת האפליקציות (מנחים: פרופ' גבי וימן וד"ר ירון אריאל)


    עבודת הדוקטורט עוסקת בתכנים המופצים ברשתות חברתיות מקוונות על ידי ארגוני טרור. בעבודה זו מבוצעת הבחנה בין תכנים ויראליים לפופולאריים, קטלוג של התכנים על פי אופן התנהגותם ברשתות החברתיות וכן יבוצע ניתוח תוכן אשר ינסה לחשוף את המאפיינים התוכניים אשר תורמים להפיכתם לכאלו. מאפיינים אלו ישמשו בסיס לבנית מודל רגרסיה, שמטרתו תהיה ניבוי התנהגותם של תכנים ברשתות המקוונות על בסיס מאפייניהם.


    תחומי מחקר

    ניו-מדיה ותקשורת מתווכת מחשב (CMC)
    תוכן מופק משתמשים (UGC)
    קהילות וירטואליות
    השתתפות פוליטית באינטרנט ובפרט ברשתות חברתיות

    השכלה 

    תואר ראשון: החוג לתקשורת, המכללה האקדמית עמק יזרעאל
    תואר שני: החוג לתקשורת, אוניברסיטת תל אביב. כותרת עבודת התזה: בין העיר לכפר: השפעת מקום המגורים על אופן השימוש ברשת החברתית המקוונת "פייסבוק" (מנחה: ד"ר אלי דרזנר)

    הצגות בכנסים 

    אריאל, י' ווסיליו, ו' (2012). "תפישת אמינותה של ויקיפדיה", הוצג בכנס האגודה הישראלית לתקשורת, אפריל 2012, אוניברסיטת תל-אביב, תל-אביב.

    אריאל, י' ווסיליו, ו' (2013). "פעילות ברשתות חברתיות מקוונות וכוונת ההצבעה בבחירות", הוצג בכנס האגודה הישראלית למדעי המדינה, 2 במאי 2013, האוניברסיטה העברית בירושלים, ירושלים.

    Ariel, Y., & Vasiliu, V. (2013). "Perceived and Presumed Trustworthiness of Wikipedia". The 15th General Online Research, Mannheim, Germany, March 4th-5th, 2013.

    Ariel, Y., & Vasiliu, V. (2013). "Political Participation and Voting Intention of SNS Users". The 16th General Online Research, Cologne, Germany, March 5th-7th, 2014.

    Ariel, Y., & Vasiliu, V. (2016). “Comparison of Facebook and WhatsApp usages”. The 18th General Online Research, Dresden, Germany, March 2th-4th, 2016.

    Vasiliu, V. (2016). “Differentiation of virality and popularity in online social networks: A proposed model”. The 18th General Online Research, Dresden, Germany, March 2th-4th, 2016.

    קורסים

    יישומים סטטיסטיים SPSS, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה

    סטטיסטיקה למדעי החברה, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה

    תרגולים:

    טכנולוגיה, תקשורת ותרבות, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית עמק יזרעאל

    קריאת טקסטים קנוניים בתקשורת, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית עמק יזרעאל

    שיטות מחקר איכותניות, החוגים לתקשורת, המכללה האקדמית עמק יזרעאל והמכללה האקדמית נתניה

    שיטות מחקר כמותיות, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה

    חקר התרבות והתקשורת, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה

    שיווק פוליטי ברשתות חברתיות, החוג לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה (MA)

    סדנת שיווק רשתות, החוג לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה (MA)

    רגולציה של כלי התקשורת, החוג לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה (MA)

    גישות ותיאוריות ותיקות וחדשות בחקר התקשורת: עיון מתקדם, החוג לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה (MA)