comm he
      • Home
      • Programs of Study
        • BA Program
        • MA Program
        • PhD Program
      • Faculty & Staff
        • Faculty
        • Staff
        • Adjunct Faculty
        • Doctoral Students
        • Research MA graduates
      • Research
        • Grants & Publications
        • Colloquium
        • Research Authority
        • Research Groups
          • Unplugged
      • News & Events
        • News
        • Events
        • Colloquium
        • Facebook
        • Twitter
      • Contact Us

      Select your language

      • עברית
      • En

      Colloquium, 31.12.2013, Sharrona Pearl: Facial transplants: Decoding the debates

      Title: Facial Transplants: Decoding the Debates

      Lecturer: Prof. Sharrona Pearl (Annenberg School for Communication, University of Pennsylvania)

      Date: 31.12.2013

      Time: 12:15-13:45

      Room: Rabin 7004

      Abstract:

      This talk explores the bioethical debates and media maelstrom surrounding the first face transplant of Isabelle Dinoire in 2005.  I’ll decode these debates, arguing that they rest on a misrecognition of the surgery as “only cosmetic,” ignoring the very real therapeutic value of the surgery in the risk-benefit calculation.  Through a close reading of the bioethical, medical, and journalistic literature on the topic, I demonstrate that objections to the surgery rested on both this misrecognition and a very real – and very covert – fear of identity transfer.  I'll discuss the force of the objections and offer some analytical and theoretical reasons why they dissipated.   At its core, this is a talk about the tremendous power vested in the face, in the link between appearance and identity, in our investments in how we look and how others look.  And this is a talk about how much we fear changing the rules that govern visual judgment.  This hearkens back to very old beliefs in physiognomy, in the idea that the face is an index to character.  The facial allograft surgery lays bare our hidden beliefs that this index – the face – ought to be an accurate one.

      סמינר מחלקתי, 10.12.13, אורלי מלמד: תקשורת באינטרנט כחליפין של סיפוקים

      כותרת: האם אתם מקבלים באותה מידה שאתם נותנים לאחרים בתקשורת שלכם באינטרנט? תקשורת באינטרנט כחליפין של סיפוקים

      מרצה: אורלי מלמד, אוניברסיטת בר אילן

      תאריך: 10.12.2013

      שעה: 12:15-13:45

      חדר: רבין 7004

       תקציר:

      המעבר מתקשורת המונים מסורתית וחד סטרית לתקשורת רשתית רב כיוונית ואינטראקטיבית מחייב חשיבה מחדש על תיאוריית השימושים והסיפוקים. מחקר זה מבוסס על אינטגרציה בין שלוש תיאוריות פונקציונליות: תיאוריית השימושים והסיפוקים, התיאוריה המבנית-תפקודית ותיאוריית החליפין, כדי לאפשר ניתוח של סיפוקי התקשורת באינטרנט כמאזן חליפין בין סיפוקים מתקבלים לבין סיפוקים ניתנים של יצרכנים, הצורכים ויוצרים תגובות ותוכן גולשים.

      המחקר בדק שימושים פסיביים ואקטיביים ואת תפיסת הסיפוקים המתקבלים והניתנים לאחרים באמצעות הערכה כוללת של שש צורות של תקשורת באינטרנט: אי-מייל, פורום, טוקבק, בלוג, רשת חברתית וטוויטר (מיקרו-בלוגינג).

      המחקר התבצע באמצעות שאלון מקוון שהופץ באינטרנט בשיטות הפצה מעורבות, בקרב מדגם ויראלי ולא מייצג שכלל 488 ישראלים. מממצאי המחקר עולה שהאינטגרציה בין התיאוריות וניתוח תהליכי תקשורת רשתיים במונחים של סיפוקים מתקבלים וסיפוקים ניתנים לאחרים היא בעלת תרומה להבנת התקשורת ברשת ושביעות הרצון ממנה.

       מבחן t בין זוגות של סיפוקים מתקבלים וניתנים לאחרים מאותו סוג, מראה באילו סוגי סיפוקים המשתתפים חשים מאזן חיובי (מקבלים מאחרים יותר מאשר נותנים לאחרים) ובאילו סוגי סיפוקים הם חשים מאזן שלילי (נותנים לאחרים יותר מאשר מקבלים מאחרים) וכיצד נוצרת הערכת איזון כללית בין מה שהמשתמשים מקבלים ונותנים לאחרים באמצעות התקשורת באינטרנט.

      כמו כן, ניתוח ברמת המתאמים בין ארבעת המדדים: מדדי השימושים הפסיביים והאקטיביים ומדדי הסיפוקים המתקבלים והניתנים לאחרים, מראה שמשתמשים פסיביים אינם נופלים במאזן הסיפוקים שלהם מאשר משתמשים אקטיביים. ממצא מפתיע זה ניתן להסבר באמצעות מבנה רשת האינטרנט, שמתגמל lurkers – משתמשים פסיביים שאינם תורמים באופן אקטיבי לשיח ברשת.

      Colloquium, 3.12.2013, Lance Holbert: Approaching Political Satire

      Title: Approaching Political Satire from a Mixture of Explanatory Principles: Understanding, Consistency, Hedonic, and Eudaimonic Perspectives

      Lecturer: Prof. Lance Holbert (University of South Carolina)

      Date: 3.12.2013

      Time: 12:15-13:45

      Room: Rabin 7004

      Abstract:

      In the realm of political satire, different explanatory principles work off different assumptions, leading to different questions being asked from unique vantage points, and thus generating new knowledge. In this talk I will focus on four principles: understanding, consistency, hedonic, and eudaimonic perspectives. As all of these principles are possibilities for satire, they need to be explored in full.

       

      Colloquium: Dr. Eran Ketter/סמינר מחלקתי, 26.11.13, ערן כתר: תפקיד השיווק בתהליך התכנון התיירותי

      כותרת: תפקיד השיווק בתהליך התכנון התיירותי

      מרצה: ד"ר ערן כתר, אוניברסיטת חיפה

      תאריך: 26.11.2013

      שעה: 12:15-13:45

      חדר: רבין 7004

      תקציר:

      תיירות הינה אחד מענפי המשק בעל שיעורי הצמיחה והגידול הגבוהים בעולם. מערכת התיירות מורכבת משתי יחידות מרכזיות: מערכת ההיצע ומערכת הביקוש התיירותי, כאשר הקשר בין שתי מערכות אלה נעשה באמצעות שיווק. בספרות התיירותית שיווק מתואר כרכיב מרכזי בפעילות המערכת התיירותית; מאידך, בספרות קיימות גישות שונות לגבי התפקיד והפונקציות המדויקות אותן השיווק ממלא בתהליך התכנון התיירותי. בתגובה לחוסר בהירות זה, המחקר הנוכחי בוחן את תפקידו של השיווק בתכנון תיירות אזורי. הבחינה נערכה באמצעות שילוב של ניתוח כמותי ואיכותני על מדגם של 40 תוכניות תיירות אזוריות מ-24 מדינות.

      מתוך הממצאים העיקריים עולה כי תפקידו של השיווק בתהליך התכנון התיירותי הוא חשוב ודינמי. תפקידו של השיווק חשוב כיוון שממצאי המחקר מעידים כי תפיסות וכלים שיווקיים נוכחים באופן שוטף בכל תוכניות התיירות שנבדקו, ובמגוון חלקים של תוכניות אלה. כך, השיווק אורג רשת עדינה של קורים המחברים בין חלקי התוכנית השונים והפונקציות התיירותיות השונות לבין תפיסות המפתח של שיווק תיירות. תפקידו של השיווק דינמי כיוון שמשקל השיווק בתוכניות אינו קבוע אלא מתווך על ידי מדדי התיירות של המדינה. באופן זה, ככל שמדדי התיירות עולים המוקד של תכנון השיווק התיירותי נע מהמסגרת התכנונית אל עבר התמקדות בכלי השיווק. ממצאים אלה יכולים להצביע על קשר מהותי בין מדדי ביצוע תיירותיים, מידת האינטראקציה של שיווק בתהליך התכנון התיירותי ותכנון השיווק התיירותי. בקשר אפשרי זה, תפקיד השיווק בתהליך התכנון התיירותי משתנה בהתאם לשינויים במדדי הביצוע התיירותיים. לממצאים אלה השלכות עבור הספרות בתחומים של תיירות בת קיימא, תכנון תיירות אזורי ושיווק תיירות. 

       

      Colloquium, 12.11.2013, 16:15, Daniel Dayan: On the pragmatics and ethics of monstration

      Title: On the pragmatics and ethics of monstration

      Lecturer: Daniel Dayan (L'école des hautes études en sciences sociales)  

      Date: 12.11.2013

      Time: 16:15-17:45 (Please note the irregular time)

      Room: Rabin 7038

       

      • 1
      • 2

      Department of Communication, University of Haifa | Department address: Room 9309, 9th floor Rabin Building, University of Haifa, 199 Aba Khoushy Ave., Mount Carmel, Haifa 31905 | Phone: 04-8249283 | Fax: 04-8249120 | e-mail: nnathan@univ.haifa.ac.il |

      © COPYRIGHT צוות מחשוב מדעי החברה 2024. DESIGN & DEVELOPMENT BY FACULTY OF SOCIAL SCIENCE

      Home_EN

      • Home
      • Programs of Study
        • BA Program
        • MA Program
        • PhD Program
      • Faculty & Staff
        • Faculty
        • Staff
        • Adjunct Faculty
        • Doctoral Graduates
        • Doctoral Students
      • Research
        • Grants & Publications
        • Colloquium
        • Research Authority
      • News & Events
        • News
        • Events
        • Colloquium
        • Facebook
          • Twitter
      • Contact Us