אנה סולודקין
שם התזה: "מחקר מעצב לתכנון קמפיין אסטרטגי לקידום מנטורינג בארגון תעשייתי".
שם המנחה: פרופ' נחמה לואיס פרסקי
שם התזה: "מחקר מעצב לתכנון קמפיין אסטרטגי לקידום מנטורינג בארגון תעשייתי".
שם המנחה: פרופ' נחמה לואיס פרסקי
שם התזה: "ההשפעה התקשורתית המשוערת (תפיסה עצמית על ההשפעה התקשורתית) על ארגז הכלים האסטרטגי-מקצועי של ליטיגטורים בישראל בתיקים רבי בולטות חדשותית".
שמות המנחים: פרופ' יריב צפתי ופרופ' גד ברזילי
הצעת התיזה: Corporate power as a form of soft power: The case of Huawei as a national corporate champion
שם המנחה: פרופ' רועי דודזון