קצת על התואר
המסלול נועד להעניק ללומדים בו ידע וכלים מעשיים בתקשורת אסטרטגית, יחסי ציבור, ניהול משברים, שכנוע וניהול רושם ועוד. התוכנית מיועדת למעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בקידום חברות וארגונים, בקידום קשרי קהילה ודיפלומטיה ציבורית בתקשורת המונים, במדיה חברתיים ודרך רשתות תקשורת בינאישיות. ניתן לסיים את התואר בשנה אחת (יום אחד בשבוע) או בשנתיים.
מה בתוכנית
• שילוב של קורסים עיוניים בנושאים כגון שינוי עמדות ותכנון קמפיינים, יחד עם סדנאות מעשיות המועברות על ידי מומחים מהתעשייה ועוסקות בניהול מדיה חברתיים, שיווק דיגיטלי, הופעה מול מצלמה ועוד.
• פרויקט סיום שבמהלכו עובדים הסטודנטים עם לקוח – עסק מסחרי, עמותה או ארגון – על תכנון והוצאה לפועל של קמפיין תקשורת אסטרטגית.
תנאי קבלה
• בוגרי תואר ראשון בתקשורת שסיימו בממוצע 80 ומעלה
• בוגרי חוגים אחרים בעלי ממוצע 80 ומעלה יחויבו בלימוד קורסי השלמות (מקוונים או פרונטליים)
• אפשרות לקבלה על תנאי למועמדים שסיימו את כל לימודי הב"א למעט הסמינרים
• ועדת מ"א עשויה לדון במועמדים בעלי ציוני קבלה נמוכים יותר