Select your language

    מסלולים חדשים בתואר ראשון

    מסלול כתיבה עיתונאית ויצרתית
    בשיתוף החוג לספרות עברית השוואתית
    כתיבה היא כלי חשוב בעולם התעסוקה העכשווי. מטרת המסלול לתואר ראשון בכתיבה עיתונאית ויצירתית להעניק הכשרה מעשית ועיונית שתכשיר כותבים/ות ועורכים/ות לתפקידים מגוונים בתקשורת ובתעשיות התרבות. במסגרת המסלול תלמדו קורסים וסדנאות ייחודיים כמו כתיבה ועריכה עיתונאית, צילום ועריכת וידאו ומחקר עיתונאות וכן קורסים בכתיבה וחשיבה ספרותית על סוגיה השונים. החוג לתקשורת מפעיל גם את מיזם השידור הדיגיטלי "הקונטיינר", המאפשר לסטודנטים ולסטודנטיות לפרסם את התכנים שיצרו ולבנות תיק עבודות שיסייע להם בהשתלבות בשוק העבודה.*
    מספר תוכנית: 208101-24-04

    *המסלול יפתח בשנה האקדמית תשפ"ד כתלות במספר נרשמים מינימלי בכל מסלול.

     

    מסלול בתקשורת שיווקית
    מטרת המסלול להכשיר את הסטודנטים/ות לעבודה במשרדי יחסי ציבור ופרסום ובמגוון תפקידים כגון דוברות, ייעוץ תקשורתי, לובינג, פתוח קשרי קהילה, וקידום במדיה החברתית. במסגרת התכנית תלמדו קורסים וסדנאות כמו שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, פרסום, ניהול מותגים וניהול אישי, שכנוע, וניהול משברים. התכנית כוללת גם פרויקט גמר בתקשורת שיווקית (במטרה לסיים את התואר עם תיק עבודות שיסייע לכם להשתלב בשוק העבודה), ואפשרות לפרקטיקום במשרד פרסום או יחסי ציבור.*
    מספר תוכנית: 208102-24-02

    *המסלול יפתח בשנה האקדמית תשפ"ד כתלות במספר נרשמים מינימלי בכל מסלול.

     

    מסלול החברה הדיגיטלית
    בשיתוף החוג לסוציולוגיה
    כיצד רשתות חברתיות משפיעות על מערכות יחסים וקשרים חברתיים? כיצד אפליקציות מעצבות התנהגות צרכנית? מה יכולתה של טיק-טוק להשפיע על הדמוקרטיה במדינות שונות בעולם? ואיך בינה מלאכותית משנה את פני החברה?

    מסלול הב"א בחברה דיגיטלית מספק הזדמנות להתעמק בשאלות הללו ועוד רבות אחרות ולפתח הבנה רחבה של האופנים בהם הדיגיטציה הגוברת של חיינו מעצבת, משפיעה, ומשעתקת יחסי כוח בשדות חברתיים שונים כגון מגדר, עבודה, רווחה, יחסים אתניים, פוליטיקה ועוד. נעסוק ביחסי הגומלין בין טכנולוגיה לחברה, באופנים בהם יחידים, קהילות ותנועות חברתיות יכולים להשפיע על הליכי
    דיגיטציה, ונלמד לייצר מוצרי מדיה דיגיטליים ולהשתמש בשיטות דיגיטליות חדשניות לחקר החברה. תוכנית הלימודים כוללת קורסים בתקשורת ובסוציולוגיה המתמקדים בחברה הדיגיטלית, כמו גם
    סדנאות מעשיות כדוגמת עריכה וניהול פלטפורמות דיגיטליות, חווית משתמש ויחסי ממשק אדם מכונה, בינה מלאכותית גנרטיבית, ניתוח נתוני עתק, והתנסות בשוק העבודה בתחומים הרלוונטיים לחברה דיגיטלית.*

    מספר תוכנית: 208101-24-05
    *המסלול יפתח בשנה האקדמית תשפ"ד כתלות במספר נרשמים מינימלי בכל מסלול.

     

     לפרטים נוספו לחצו כאן.

     

    מודעה 01 חדש קטן לעמוד מסלולים חדשים BA

     

    Please publish modules in offcanvas position.