Select your language

    מסיימי התכנית לתואר שני בתקשורת אסטרטגית ויחסי ציבור שהציגו את עבודות הגמר שלהם

    ברכות חמות ל 13 מסיימי התכנית לתואר שני בתקשורת אסטרטגית ויחסי ציבור שהציגו את עבודות הגמר שלהם ביום חמישי האחרון!

    במהלך הפגישה הציגו הסטודנטים תכניות שווק אסטרטגיות שנכתבו עבור לקוחותיהם: תיירות דלית אל כרמל (להעלאת המודעות לתריסר מתחמי צימרים הפועלים במועצה), חנות "בוטקיה אנוש" (חנות לתיקון ורכישת אופניים של עמותת אנוש, המעסיקה פגועי נפש), תיכונית נתניה (תכנית להשלמת 12 שנות לימוד של המחלקה להשכלת מבוגרים בעיריית נתניה), חברת ביו דוג (המייצרת ומשווקת מזון טרי לכלבים), יזרעאל זעתר – לחלוט את הרגע (המייצרת חליטות תה מעלים שלמים) ותכנית מ.ר.ב (המלווה משפחות המתמודדות עם מחלות מאיימות-חיים) . כל ההצגות נשפטו על ידי שופטים מקצועיים חיצוניים: תודה רבה למירית כהן (דוברת יס) ושי בן שושן (אס.בי.אס יחסי ציבור ומדיה חברתית), שפרגנו והעירו למציגים.

    ברכות חמות במיוחד מוקדשות למציגים שכבר הצליחו להגביר בפועל את החשיפה התקשורתית של הלקוחות שעבורם עבדו: לדנית טובי ורננה נוימן שבזכות קמפיין היח"צ שלהם ל"בוטיקיה אנוש" זכתה החנות לאזכורים חיוביים בתכניות הרדיו של איריס קול ושל שי ודרור ובאתרי חדשות ופנאי; לשירה לוין ואיילת אשכנזי שקמפיין היח"צ שלהם לתיכונית נתניה זכה לסיקור רב בתקשורת המקומית; ולשני מילר ועידן וקנין שקמפיין הפייסבוק שלהם לביו דוג הביא ל 750,000 חשיפות, ולעלייה משמעותית בפניות לחברה בטלפון ובפייסבוק. נתראה בטקס חלוקת התעודות בסוף יוני!

     

    Home_HE