החוג לתקשורת

    University of Haifa

    Select your language

    ברכות לבוגרי ומוסמכי החוג לשנת תשע"ג (צילומים)

    ברכות חמות לבוגרי החוג (תואר ראשון) ומוסמכי החוג (תואר שני), שמקבלים השבוע את תאריהם ולבני המשפחה והחברים! בתוכנית לתואר שני סיימו 23 תלמידים, מתוכם 10 במסלול המחקרי, 12 במסלול תקשורת אסטרטגית ויחסי ציבור ואחד במסלול בלימודי מדיה. את המסלול המחקרי סיימו יעל אופנהיים ותמר לזר כמצטיינות דיקן. עדי קויפמן-כהן, מיכל גזיאל ויותם אופיר סיימו בהצטיינות. את המסלול בתקשורת אסטרטגית סיימו שירה קורונה וסימי רוכפלייש בהצטיינות.

    שירה קורונה ברכה בשם תלמידי התכנית בתקשורת אסטרטגית ויחסי ציבור, ואמרה (בין היתר) את הדברים הבאים: "קיומנו כבני אדם וכאנשי מקצוע נמדד בראש ובראשונה ביכולתנו לראות את המציאות נכוחה, לנקוט עמדה, להתמודד, ולחשוב על פתרונות שייסייעו לקדם את החברה בה אנו חיים ואת הארגון עמו אנו נמנים. במהלך לימודינו זכינו בידע תיאורטי, במסגרת לחשיבה ביקורתית ובכלים מעשיים שהשילוב והאיזון ביניהם מבטיח שנוכל למלא את תפקידנו בתבונה ובמקצועיות".

    בתוכנית לתואר ראשון השלימו את לימודיהם 59 סטודנטים. עידן בודין סיים בהצטיינות יתרה. נועה לורבר, איתמר רייצס, רוני שכטמן, הילה איציק ומור חזן השלימו את התואר בהצטיינות.

    צילומים מטקס חלוקת תארי בוגר (צילם: ר"ד)

    {gallery}Graduation_2014_BA{/gallery}

    צילומים מטקס חלוקת תארי מוסמך (צילם: ר"ד)

    {gallery}Graduation_2014_MA{/gallery}

    Home_HE